Social Media

HATI KACA

AIR MANGGA SEDAP BANGI SEKSYEN 8

|
Assalammualaikum guys, hai

Aku baru setahun duduk kat sungai ramal dalam kajang, rumah aku tak jauh mana pun dengan bangi, ada jalan shortcut untuk aku lalu bangi seksyen 8, siapa yang tahu memang sini famous lah makanan2 tepi jalan yang sedap. mana tak gemuk aku kalau semua kat sini makan je. Makan tidur makan tidur. Fuh benda manis pula tu! Siapa tak suka. 

Aku memang selalu nampak orang jual air mangga ni dekat dengan traffic light mcd tu. Mula2 aku pandang2 je, tak singgah pun, lepas tu aku saje beli dengan adik aku. Rasa2, eh eh eh sedap lah pula. tak manis sangat, berlemak dan memang sedap bagi tekak aku. Selama ni aku rasa manis je lebih, ni memang fresh! 

Harga dia RM 6 sahaja. tapi serious eh tak manis, fresh, arghhh tengah diet ni teringat plak. nanti aku masukkan gambar stall dia ok !




Be First to Post Comment !